Adakah ini penawar SAWAN sebenar-benarnya?

Ya Allah berilah penulis kekuatan untuk menghabiskan coretan penulis dalam masa yang singkat ini. Ini kerana penulis sebenarnya tidak sabar-sabar untuk menwarwarkan kepada  pembaca yang mengikuti perkembangan entri penulis berkenaan putera penulis dengan penyakit misterinya “sawan”.

Sawan Haziq sebenarnya semakin menjadi-jadi. Untuk pengetahuan pembaca sekalian, sawan Haziq semakin kerap dan ia hadir hampir setiap malam. Ya setiap malam!! Kadang-kadang sawan Haziq hadir sehingga 6-10 kali satu malam! !Bayangkanlah….bayangkan. Hanya tuhan yang tahu perasaan penulis….dengan keadaan penulis yang sekarang berbadan dua,  dengan rengekan adiknya  Hakeem yang baru berumur satu setengah tahun  meminta susu terkejut apabila abangnya diserang sawan pada jam 3-4 pagi. Lebih dahsyat lagi ketika Hakeem demam…sampai tidak keruan penulis dibuatnya. Di sebelah kanan sawan, disebelah kiri  menagis kerana demam. Mujurlah puteri penulis Husna yang selalunya tidur mati dibuai mimpi tidak sedar apa yang terjadi. Namun penulis redha dengan ketentuan ilahi. Mungkin ini ada hikmah yang tersembunyi yang tidak mungkin dimiliki oleh oleh orang lain.

Sebagaimana yang penulis ceritakan sebelum-sebelum ini, pelbagai cara yang penulis cuba untuk mengubati penyakit putera penulis dengan rawatan Darul Syifa’, makan suplement SNE, Transfar Factor, rawatan arus elektrik Al-Jabar, urutan, bekam, homeopathy dan berpuluh-puluh Ustaz dan mungkin bomoh… (mintak jauh) sehingga penulis sudah diambang kecewa dan pasrah dengan takdir yang menimpa putera penulis. Namun, oleh kerana penulis masih ingat dengan satu ayat Al-Quran yang menyatakan “Setiap penyakit, ada ubatnya kecuali ajal”. Maknanya sudah terang dan nyata Allah jelaskan apa jua jenis penyakit termasuk penyakit kencing manis, gaut, hatta penyakit barah dan Sawan juga Allah dah janjikan ada penawarnya. Cuma kita sebagai hambanya perlu sabar dalam mencari penawar tersebut.

Okey..Bertitik tolak dari itu, penulis ingin kongsikan kegembiraan penulis dalam seminggu dua ini. Mungkin kegembiraan penulis ini juga boleh menjadi kegembiraan pada pembaca-pembaca yang mengalami masalah seperti penulis. Ya penulis sudah banyak berikhtiar…dan mungkinkah ini adalah titik akhir episod pencarian penulis dengan ubat Sawan HAziq?? Harapan penulis penulis agar ini menjadi kenyataan. Mengapa penulis berani berkata demikian?? Ya !! penulis sangat rasa kesan positifnya.

Tentu pembaca sekalian ingin tahu apa yang sebenarnya penulis ingin kongsikan..Ini dia MINYAK BIJI ANGGUR PERAHAN SEJUK dari Jerman. Setelah sebulan lebih penulis menggunakan minyak biji anggur ini dengan teratur, penulis bagi makan sesudu besar pada waktu pagi dan sesudu besar pada waktu malam. Biasanya penulis akan beri sebelum makan, ketika perut masih kosong untuk kesan yang efektif. Selain itu penulis juga sapu di seluruh badannya sebelum masuk tidur dan penulis memang bekalkan spray untuk melumur pada waktu malam jika penulis sedar badan Haziq panas.

Harga minyak biji anggur perahan sejuk original=rm 135  (250 ml). Harganya agak mahal memandangkan ia adalah original dan tanpa campuran sedikitpun. Jika pembaca membeli minyak biji campuran, ia mungkin murah dan penulis bimbang kesan yang kita harapkan tidak menjadi.

Fungsi minyak ini nanti penulis ceritakan pada masa akan datang kerana penulis mempunyai komitmen yang lebih penting hari ini. Diharap dengan info yang penulis beri untuk hari ini sudah dapat membantu pembaca yang mempunyai masalah seperti penulis.

Di mana penulis dapatkan minyak anggur ini perahan sejuk ini?? Penulis diperkenalkan dari seorang ibu yang mengalami masalah anak sawan seperti penulis juga. Menurut ibu tersebut, jikalah ia tahu MINYAK BIJI ANGGUR PERAHAN SEJUK inilah penawar sawan, tidaklah azab dia menanggung 6 tahun pencarian penawar sawan anaknya. Pembaca boleh hubungi penulis kerana penulis sekarang telah menjadi penjual tegar kepada minyak biji anggur ini setelah merasai sendiri keberkesannya. Kepada yang mempunyai masalah sawan seperti Haziq yang belum parah iaitu belum lagi tangan dan kaki merengkok, saya percaya ia boleh dipulihkan. Insyaalah…berserah dan bertawakal kepada Allah.

fb penulis: https://www.facebook.com/wjuliarti

atau direct phone :019-9485165 (hanya yang serius sahaja)

 

penulis-bahagia bila boleh bantu orang yang senasib dengan kita.

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s