Seks di Penjara Bakal Diizinkan

Kerajaan kita perlu membuat kajian tentang perkara ini

Betul ke? Tajuk pun macam tak logik. Tapi inilah yang bakal dilakukan oleh kerajaan Indonesia tidak lama lagi. Perkara ini masih lagi pada peringkat kajian dan akan diperbincangkan secara panjang lebar sebelum ia diimplementasikan di negara tersebut. Klik sini untuk pautan akhbar tersebut.

Pada pendapat penulis perkara ini juga patut dibuat kajian oleh Kerajaan Malaysia kita memandangkan banyak kes-kes seks luar tabii yang berlaku di dalam penjara. Kerajaan Indonesia membuat keputusan ini juga berikutan untuk mengelakkan perkara yang tidak bermoral tersebut terus berlaku.

Penulis juga ingin berkongsi cerita di mana cerita ini merupakan cerita yang pernah diceritakan oleh anak buah penulis tentang pengalaman kawannya sendiri yang pernah manjadi tahanan reman selama 2 minggu di dalam lokap. Kawannya ini ditahan kerana  disyaki berada di bawah pengaruh dadah walhalnya  pada malam tersebut dia hanya menelan 2 biji panadol  kerana pada malam tersebut dia rasa tidak sedap badan.

2 minggu di dalam tahanan merupakan pengalaman paling ngeri yang pernah terjadi dalam hidupnya. Menurut anak buah penulis, kawannya itu sememangnya mempunyai rupa paras yang elok, hensem dan berkulit cerah. Disebabkan kelebihan yang dimilikinya itulah, dia terpaksa menanggung kesakitan yang melampau di dalam tahanan malahan selepas keluar dari tahanan pun, kesakitan itu juga masih berpanjangan. Bayangkanlah dia menjadi mangsa pemuas nafsu dalam tahanan selama 2 minggu!  Penulis sendiri rasa tidak sampai hati  mendengar cerita dari anak buah penulis itu. Kesiannya dia!

Penulis ~ Apa yang penulis ceritakan itu baru ditahan selama 2 minggu. Bayangkanlah jika manusia-manusia penjara itu ditahan selama berpuluh-puluh tahun.
Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s